Aanvullende raadpleging Balanced Approach Schiphol
Reactie
Naam | Anoniem |
---|---|
Plaats | Houten |
Datum | 28 mei 2024 |
Vraag1
1. Wat vindt u van de stapsgewijze invoering van de maatregelen in drie fasen en het bijbehorende tempo?2. Wat vindt u van de nieuwe en aangepaste maatregelen (fase 1 en 2) die worden voorgesteld om het geluidsdoel te behalen?
Ik ben van mening dat er, zoals helaas vaker in de samenleving tegenwoordig, een klein aantal mensen een uit de proportie gehaalde hoeveelheid aandacht krijgen en tevens een stem.
De meerderheid is namelijk voor Schiphol en die wordt niet gehoord.
Ik zou willen voorstellen een referendum die onder heel Nederland wordt gehouden.
U zult merken dat de meerderheid voor Schiphol is.
Nederland wil ondernemen
Nederland wil niet naar België of Duitsland voor het vliegtuig.
Nederland moet aantrekkelijk blijven.
De balanced approach is leuk
Maar zullen we het breder trekken
Zullen we er eens voor zorgen dat we niet al moeten zakken voor Brussel naar Fl250 maar gewoon daar hoog blijven voor SPL.
Niet FL100 bij Artip, River of Sugol
Verleg eens de airways en zorg dat er een CDA gevlogen kan worden(weer daargelaten)
Niet al 2000’ bij de kust maar dan wel bij Alkmaar pas worden ingedraaid
Gewoon hoog en IDLE de ILS af
Er is meer winst te behalen dan maar de makkelijke weg te bewandelen ivm een paar schreeuwers.
Zullen we dan ook alle auto’s gaan weren ivm geluid en uitstoot
Bij een haven als IJmuiden de boten niet meer toelaten ivm uitstoot en lawaai
De luchtvaart is soms innovatiever dan welke sector dan ook.
Maar het dogma is de luchtvaart moet kapot
En de politiek durft zich hier niet aan te branden om tegen geluid te geven en achter de luchtvaart te gaan staan ipv tegen