Consulaire dienstverlening
Reactie
Naam | M.C.B van der Hulst |
---|---|
Plaats | Cairns Queensland Australie |
Datum | 24 juni 2018 |
Vraag5
Op het gebied van consulaire dienstverlening en visumverlening is er de afgelopen tijd voor de klanten sprake geweest van enkele zichtbare veranderingen in de dienstverlening, zoals digitalisering (bij de aanvraag van diensten), een bredere 247 bereikbaarheid en een nauwere samenwerking internationaal en met stakeholders om betere diensten aan de klanten te kunnen verlenen.Wat zijn uw andere ideeën en suggesties om de consulaire dienstverlening in het buitenland te verbeteren? Welke aspecten in de consulaire dienstverlening zijn hierin belangrijk? En welke aspecten zijn hierin minder belangrijk?
voor senior nederlanders is het vrijwel onmogelijk bv een paspoort te vernieuwen. zijn ze zelf niet bij machte om via internet een aanvraag te doen dan zou bv een bekende kunnen helpen...maar helaas...de nederlandse regering doet niets digitaal en een paspoort vernieuwen al helemaal niet. senior nederlanders maar bv ook lichamelijk gehandicapte nederlands staan voor dat zelfde feit...het zou de nederlandse regering sieren daar eens wat meer aandacht aan te besteden want immer het zijn de nederlanders in den vreemde die het visite kaartje voor HOLLAND zijn!