Consulaire dienstverlening

Reactie

Naam geen (Mr. P. Kruijer)
Plaats Lilydale, Victoria, Australia
Datum 22 juni 2018

Vraag5

Op het gebied van consulaire dienstverlening en visumverlening is er de afgelopen tijd voor de klanten sprake geweest van enkele zichtbare veranderingen in de dienstverlening, zoals digitalisering (bij de aanvraag van diensten), een bredere 247 bereikbaarheid en een nauwere samenwerking internationaal en met stakeholders om betere diensten aan de klanten te kunnen verlenen.

Wat zijn uw andere ideeën en suggesties om de consulaire dienstverlening in het buitenland te verbeteren? Welke aspecten in de consulaire dienstverlening zijn hierin belangrijk? En welke aspecten zijn hierin minder belangrijk?
Wij wonen in Melbourne. Sinds the consultaat er niet meer is, moet je 800 KM reizen om een nieuw paspoort aan te vragen. Wij zijn te oud om dit te doen. Het pasfoto heeft zekere regels. Er schijnt in Sydney een zaak te zijn ,die deze regels weet. Toen ik vroeg bij de ambassade00000000000000 voor een fotozaak hier in Melbourne, ze konden mij geen zaak aanbieden.