Implementatie roetfiltertest met deeltjesteller

Reactie

Naam m peter benjamins
Plaats elim
Datum 2 juli 2019

Vraag1

Heeft u vragen of opmerkingen? Op alle onderdelen van de regeling en de toelichting kan worden gereageerd.
Aangezien de duitse diesel industrie onder aanvoering van Audi de oorzaak is ,is het vreemd dat de overheid de bal bij de koper legt ,die dacht dat ie schone diesels kocht ,de overheid ging zelf ook door met aankopen van duitse diesels terwijl al lang bekend was dat het een puinzooi was ,had peugeot /citroen diesels gekocht het enige merk dat geen sjoemelsoftware nodig had .
maar nee Brussel net zo ,al in 2002 had psa (peugeot) een werkend roet reinigingssysteem ,jaren lang wetgeveing werd opgehouden door lobby`s van duitse fabrikanten ,zij zouden aan de voorkant /verbrandingskant de zaak schoon krijgen ,wat dus nooit lukte en ook aan de uitgang kant kregen ze het ook niet voor mekaar ,want waar peugeot niet verder ging dan 180 pk met 2 liter diesel .brachten zij 240 pk motoren met 2 liter uit ,en iedereen begrijpt dat de uitstoot toeneemt, Maar de mythe van Duitse techniek bracht niemand aan het denken (fransen zijn op veel gebieden veel meer ingenieus), de overheid had voor straf alleen nog peugeot /citroen diesels moeten aankopen.Want zij speelden eerlijk ,en comfortabler zijn ze ook nog
Apk keurmeesters hadden het ook al jaren door ,waar een peugeot/citroen kwa uitlaatuitstoot weinig tot geen problemen gaf voor de apk goedkeuring ,is het met vw en mercedes veelal een gedoe en bij allen die de Bosch techniek inbouwde ,tot in Japan