Intrekkingswet Zondagswet

Reactie

Naam G.M. Boogert
Plaats Almere
Datum 20 mei 2016

Vraag1

Wilt u reageren op het voorstel om de Zondagswet in te trekken? Dan kunt u hier uw reactie geven. U kunt dat doen door een tekst te typen of door een document te uploaden.
Geachte heer Plassterk,

Of u gelovig bent weet ik niet.
Echter roep ik u op eens na te gaan waar u vandaan komt.
Hopelijk gelooft u niet in een oerknal want dan kan ik u in deze niet serieus nemen.
U bent namelijk geweven in de moederschoot door uw en mijn Schepper van hemel en aarde. Diezelfde Schepper weet wat goed is voor ons.
Zo ook dat 1 dag in de week (nu de zondag!) in het bijzonder gegeven is om Hem te eren en bij te komen van de week.
Als u niet gelooft in God, zou u uzelf eens de vraag moeten stellen waarom alleen de mens al uit een onbegrijpelijk wezen bestaat inclusief duizelingwekkende kloppende lichaamsdelen die exact zorgen voor de werking van ons lichaam.
"Oerknal"?, de naam zegt het al: is een explosie.
Elke explosie "maakt niet" maar vernietigd!
Het gaat over de Zondagswet maar beginnen bij onze Schepper is essentieel vanwege Zijn scheppingswerk in 6 dagen.
Met intrekking van de zondagswet wordt Gods wet ingetrokken en verzorgt u "berouw" aan uw en mijn Schepper!
Er is vergeving voor een ieder die oprecht gelooft en zich bekeert en dat is nooit te laat!
Het is ook waarheid dat ik hier niemand zal en wil veroordelen.
Maar het is ook waarheid: wie God de rug toekeert, Hij zal u de rug toekeren, maar let dan óók op het einde volgens de Bijbel!

"En Hij zei tegen de discipelen: Het is onmogelijk dat er geen struikelblokken komen, maar wee hem door wie deze komen." (Luc.17:1)

Laat u niet leiden door welke druk ook, het zijn allen veelal onbetrouwbare mensen.
Bid om geloof want Christus gaf Zijn leven voor een ieder die gelooft in de waarheid nl.: Gods betrouwbare Woord al de eeuwen door!
Dat Woord spreekt over een sterk toenemende secularisatie.
Gelukkig zijn er velen die ook in Nederland liever als vreemd worden gezien en lijdend onze Redder willen volgen ons kruis dragend, want let dan ook op het einde van Christus, waar zit Hij nu die Zijn kruis droeg?
Wie heeft volledig betaald voor hen die Hem willen aannemen in waarheid?
Als dat werkelijk een vraag is voor u, pak dan eens de Bijbel (het meest verkochte Boek!) en lees o.a. dat als uw Schepper voor u is, niemand tegen u kan zijn!
Misschien voelt dat vaak niet zo in dit gebroken leven en dat komt door onze eigen schuld.
Maar Hij heeft het kwaad overwonnen, is begraven en weer opgestaan, en waar gelovigen met Hem!

Ik wens u geloof en ontvang een hartelijke groet.

Gert Boogert