Modernisering universele postdienst (UPD)
In de afgelopen jaren hebben zich op de Nederlandse postmarkt aanzienlijke wijzigingen voorgedaan in de behoeften en het gedrag van gebruikers van de universele postdienst (UPD), waardoor een situatie is ontstaan van structurele en toenemende volumedalingen. Als gevolg van de volumedalingen is de financiële houdbaarheid van de UPD onder druk komen te staan. Het is noodzakelijk om nadere maatregelen te treffen om beter te borgen dat de UPD rendabel kan worden uitgevoerd.
Reacties op de consultatie
In totaal zijn 6 reacties op deze consultatie openbaar.
-
Yarends (Y Arends)
Spijkenisse | 21 december 2013 (03:15)
-
J.M. Beoletto
Vaassen | 26 december 2013 (19:35)
-
Hallmark Cards Continental Europe (Dhr. J.A. den Boer)
Capelle aan den Ijssel | 03 februari 2014 (09:48)
-
Kepler Cheuvreux (Dhr A.F.M. Mulder)
Amsterdam | 03 februari 2014 (16:05)
-
PostNL (I.M. van Klinken)
's-Gravenhage | 03 februari 2014 (16:30)
-
Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (de heer D. van Oostveen)
Mijdrecht | 27 januari 2014 (16:52)