Telemarketing
Reactie
Naam
|
TM Contact (mevrouw CK Jansen)
|
Plaats
|
Meppel
|
Datum
|
29 juli 2019
|
Vraag1
Het Ministerie van EZK verneemt graag uw mening over de inhoud van het conceptwetsvoorstel.
Voor het MKB ontstaat een onwerkbare situatie
ieder bedrijf met een commerciële binnendienst wordt hierdoor geraakt en niet zoals voorspelt 193 organisaties maar ieder bedrijf wat contactmomenten wil maken met zijn of haar doelgroep
Het indienen en de reactie tijd is slecht gekozen .
als u een eerlijk en open gesprek hierover wilt aangaan met de doelgroepen die dit aangaat is het niet fair dit voorstel vlak voor de vakantie periode in te dienen en de reactie tijd tot 15 augustus te laten lopen
ik pleit voor verlenging van de reactie tijd
Dit wetsvoorstel schiet zijn doel voorbij .Vooral omdat de overlast vooral van de grote facilitaire callcenters komt van verzekering uitgeverij en energie bedrijven en abonnementen verkoop en in mindere mate de goede doelen ,
Het is een zwakte bod omdat vanuit de overheid geen controle is op deze bedrijven.
u zegt dat het onmogelijk is om te handhaven dat betwijfel ik .
als u zoveel moeite kunt doen om dit monster te creëren dan moet het ook mogelijk zijn deze vorm van telemarketing tegen te gaan bij deze betreffende organisaties