Telemarketing

Reactie

Naam Nederlands Sales Instituut BV. (DHR A Harsin)
Plaats Utrecht
Datum 4 juli 2019

Vraag1

Het Ministerie van EZK verneemt graag uw mening over de inhoud van het conceptwetsvoorstel.
Ik merk op dat alles over een kam wordt geschoren. Alle callcenters. Er wordt niet gemeten hoeveel procent van de mensen. Die uiteindelijk klant zijn geworden. Of besluiten een goed doel te steunen. Na afloop blij en dankbaar zijn voor het informerende gesprek. Je praat over veel mensen die jaarlijks klant worden. En blij zijn. De kwaliteit moet omhoog. Mee eens. Maar helemaal de deur dicht doen. En geen work around bieden. Is een grote beroepstak met werkgelegenheid agressief uitbannen. Weg. Strakker op die compliance prima. Cowboys weg helemaal top. Maar dit is te rigoreuze. Ik ben zelf een stuk techniek aan het ontwikkelen waarmee ik denk ik kan helpen om de kwaliteit te verbeteren. Ik denk graag mee. We willen allemaal uiteindelijk hetzelfde. Consument veilig. Werkgelegenheid omhoog, U kunt mij bereiken op asos@universityhousing.nl