Wet handhaving sociale zekerheid

Reactie

Naam Anoniem
Plaats middelburg
Datum 22 augustus 2023

Vraag1

U kunt reageren op het gehele voorstel.
allemaal wel leuk hoor die lappen tekst. daar mist het meestal niet aan bij de overheid. wil men echt vertrouwen terugwinnen van mensen , begin dan ook met vertrouwen , de hele sociale wetgeving gaat uit van wantrouwen. nemen we bijvoorbeeld art 17 PW , hebben ambtenaren enig idee wat hier staat ? redelijkerwijs duidelijk :) heel dit art staat bol van de onredelijkheid. het is TOTAAL onduidelijk waar client van pw zich aan moet houden. vandaar ook alle rechtzaken. je mag geen boodschappen krijgen anders dan van de voedselbank, je mag niemand helpen met zorg ( mantelzorg) want dan woon je samen ! en zo kan ik nog wel ween paar uitspraken geven van CRvB. geef goede definities en STOP met termen als redelijkerwijs duidelijk, ga uit dat NIETS wat wetgevers op papier vastleggen duidelijk is !!!
helaas worden deze stukken hoe goed bedoelt alleen gelezen door mensen die zelf beleidsmatig met het "sociale" voor hun werk bezig zijn. wil je in praktijk vertrouwen gegeven. geef dan ook vertrouwen. verder moge duidelijk zijn dat ieder mens geld nodig heeft voor wonen (meestal huur) electra, verzekeringen enz,enz. maar niet onbelangrijk ETEN. dus mocht men ooit handhaven, ga dan niet uit van het belachelijke de hele uitkering moet terug bij FRAUDE en ook nog eens BRUTO. handhaving begint bij waarom hebben wij dit als overheid niet kunnen voorkomen ? voorbeeld wanneer overtreed men de wet bij samenwonen ? het is dus echt belangrijk dat je 4 dagen per week in woonplaats slaapt, inmmers men mag overdag buiten de gemeente verblijven, al dan niet rond de woning. men is verplicht water te gebruiken tot xx kuub, aantal KWH word moeilijk met zonnecellen. tegenwoordig moet alles zonder cash geld, want ja dan is te zien hoeveel client pint bij AH aan boodschappen, hij of zij een auto heeft, o ja GOKKEN is een overtreding van de PW , je kan alleen maar WINNEN volgens PW wat je verliezen zijn is niet belangrijk. kortom veel succes beste lezers van deze consultatie. hoe goed ook bedoelt vertrouw nooit een client. men zou als tegengewicht beter een document kunnen opstellen wat je beter niet kan doen , en GOOI de telefoon weg. de overheid wilt u overal volgen !






met vriendelijke groet
gebruiker van de sociale zekerheid