Balanced Approach Schiphol
Reactie
Naam
|
Ma Van Raavens
|
Plaats
|
Sassenheim
|
Datum
|
12 juni 2023
|
Vraag1
Heeft u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op alle onderdelen van het consultatiedocument.
De preferentie van de Kaagbaan is voor Teylingen een dag en een nachtmerrie, op sommige dagen meer dan 520 vluchten over mijn huis waarvan vele op 2000ft of net daaronder op bijna 25 kmvan Schiphol.
Er wordt hier dan ook continue laag gevlogen met de motoren op zo een stand dat er veel geluidsoverlast is en zwart wordende tuin meubelen
Wat ik ook niet begrijp is als hetglijpad voor landing bij Abbenes begint er reeds op zee bij katwijk en boven Leiden en Oegstgeest en Teylingen zo laag gevlogen moet worden en de westelijke route niet noordelijker kan lopen over de nieuwe piekberging bij de A44
Daarnaast worden bij starts van de Kaag baan en de Aalsmeerbaan de gemeentes warmond en Sassenheim overbelast! Schandalig wij willen hier ook rustig kunnen wonen zowel binnen als buitenshuis. De verdeling van de overlast is niet evenredig!
Vraag2
.
Gewoon minder vliegen en op korte termijn alle herrie vliegtuigen niet meer op schiphol toelaten .
Overlast niet sturen op minder gehinderden ( want dit zijn altijd dezelfde ) maar op een eerlije verdeling van de overlast
WHO normen zsm invoeren