Actieplan Digitale Connectiviteit
Reactie
Naam | E. Lange (inclusief familie en schoonfamilie) |
---|---|
Plaats | Hilversum |
Datum | 10 april 2018 |
Vraag1
U vindt de vragen in het consultatiedocument zelf.NB Daarbij treft u ook een specifieke vraag aan over de voorgestelde invulling van de dekkingseis voor mobiele communicatie.
LET OP: De reactietermijn van deze vragen (11 en 12) is verlengd. Na de sluiting op 11 april kunt u nog tot 25 april per mail reageren op de dekkingseis via Frequenties@minez.nl. Reden is dat partijen hebben gevraagd om meer tijd voor bestudering van de eis.
Landen om ons heen nemen maatregelen. Engeland kent al fiscale maatregelen. Duitsland adviseert regelmatig tegen Wifi, DECT en zendmast straling. België verbiedt wifi op scholen. Frankrijk gaat zelfs nog een stap verder en verbiedt dat in openbare gebouwen en op school mag je geen mobiel gebruiken. EU land Cyprus heeft een pakkende film laten maken die u beslist moet zien:
www.youtube.com/watch?v=H43IKNjTvRM
Ik verzoek u met klem die overheidsfilm te bekijken.
Pakkend citaat: “Als u van ons houdt waarom bestraalt u ons dan met draadloze apparatuur”
Houdt de Nederlandse overheid van ons?
Pakkend tweede citaat: “U heeft de mogelijkheid ons te beschermen”
Gaat de Nederlandse overheid ons beschermen (of beschermt zij slechts de industrie, zoals tot nu toe)?
Pakkend derde citaat: “de aanbeveling van wetenschappers en doctoren is om de stralingsbelasting drastisch te beperken”.
Hopelijk kiest de Nederlandse overheid voor het eerst eens voor bescherming van zijn burgers.
Want, vierde pakkende citaat: “We hebben het recht niet de gezondheid van anderen en onze kinderen te riskeren”
In Cyprus roept men iedereen hiertoe op, zodat mensen om zich te beschermen niet het recht in eigen hand hoeven te nemen, en ik hoop dat u als overheid dat ook eens gaat doen.
Meer dan een klein aantal tekens mag ik hier van u niet schrijven, dus dat doe ik maar in een bijlage. Op zoveel pagina's slechts zo beperkt mogen reageren is een slecht voorteken. Ik hoop dat de bijlage gelezen wordt, deugdelijk beantwoord wordt en vooral dat er wat mee gedaan wordt.