Berichten over uw Buurt

Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving

Dienstverlening

Zoals belastingen, uitkeringen en subsidies.

Beleid & regelgeving

Officiële publicaties van de overheid.

Contactgegevens overheden

Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.

Wijziging Paspoortuitvoeringsregelingen i.v.m. aanscherping functiescheiding, invoering StopID en enkele andere wijzigingen

Bestuur

In het kort

Met deze wijziging worden vijf aanpassingen doorgevoerd. De eerste aanpassing zorgt ervoor dat er een betere functiescheiding komt tussen de medewerkers die een aanvraag van een reisdocument behandelen. De tweede aanpassing is de komst van StopID, een online app waarmee burgers zelf hun reisdocument stop kunnen zetten als die gestolen of kwijtgeraakt is, of als er mee gefraudeerd is. De derde aanpassing verandert de eisen aan de kluizen waarin gemeenten reisdocumenten opslaan. De vierde aanpassing is de komst van een nieuw model van de reisdocumenten. De vijfde aanpassing is het weghalen van een aantal onderdelen in de regeling die niet meer nodig zijn.

Reageren op deze consultatie

Zoeken
Uitgebreid zoeken

Terug naar overzicht

Op de hoogte blijven van dit wetsvoorstel?

Abonneer op deze consultatie

Op de hoogte blijven van wetsvoorstellen waar u interesse in heeft?

Abonneer op nieuwe consultaties