Tijdelijke regeling groot baanonderhoud Schiphol 2023
Reactie
Naam
|
Anoniem
|
Plaats
|
Nieuwkoop
|
Datum
|
21 november 2022
|
Vraag1
Hebt u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op de regeling en de bijbehorende toelichting. Met name is het ministerie geïnteresseerd in de vraag of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen in het voorstel met de daarbij behorende toelichting voldoende duidelijk zijn onderbouwd.
Ik teken bezwaar aan:
- Verstoring nachtrust - laatste vlucht 0.00 uur/eerste 5.00 uur . Met name vrachtmachines zijn extra belastend door zwaar lawaai. Gevolg: verstoring nachtrust gedurende enkele maanden leidt tot lichamelijke schade.
Aanpassing geluidsgrenzen is onacceptabel. Overlast is de laatste jaren alleen maar toegenomen.
De overlast zou moeten afnemen zeker boven een natura 2000 gebied.
Boeren krijgen te maken met beperking aangezien hier een natura 2000 gebied ligt en dan is toename van uitstoot van Kerosine, CO2 en fijnstof opeens geen probleem ? Kappen met deze onzin. Nachtvluchten niet toestaan. Niets geleerd van alle problemen die al zijn aangedragen in de laatste jaren. Schiphol dient zich aan de wet te houden en dat hebben ze al eeuwen niet gedaan.