Tijdelijke regeling groot baanonderhoud Schiphol 2023

Reactie

Naam Anoniem
Plaats Aalsmeer
Datum 20 november 2022

Vraag1

Hebt u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op de regeling en de bijbehorende toelichting. Met name is het ministerie geïnteresseerd in de vraag of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen in het voorstel met de daarbij behorende toelichting voldoende duidelijk zijn onderbouwd.
Hierbij ons bezwaar tegen nóg meer herrie: Als de gemeente Aalsmeer en onze Overheid dit toestaat is het voor ons wel overduidelijk dat men niets maar dan ook totaal niets om de Schiphol omwonende burgers geeft!!! Wij wonen hier meer dan 65 jaar en nog NOOIT zijn er hier werkelijk nachtvluchten gestart vanaf de Aalsmeerbaan dus waarom zou dat nu ineens wel nodig zijn? Juist, omdat het aantal vliegbewegingen de pan uit rijst voor een mini landje als Nederland!!! Een luchthaven met maar liefst 6 start-landingsbanen en nóg meer vliegtuigen willen laten vliegen??? Wat willen ze nou eigenlijk, al bouwen ze er 10 banen bij dan nog willen ze méér , méér en nóg MEER!!! Denken ze soms dat de hele wereld van hun is? Zijn gewoon totaal niet goed in hun hoofd diegene die dit bedenkt en toestaat... incompetente Overheid!!! Wij zien hier al dagelijks 365 dagen per jaar ons leven totaal verwoest door extreme vliegtuigherrie en bewezen zwaar kankerverwekkende gif uitstoot door vliegtuigen. Wij hebben kinderen en kleinkinderen die hier nooit meer op bezoek komen, als men hier een half uurtje is wil men heel snel weer vertrekken. Vliegtuigen donderen hier op minder dan 300 mtr met tot ruim 98dB (gemeten door Sensornet Aalsmeer meetpunt nm40) over ons dak. Is een onleefbaar gebied geworden hier als de Aalsmeerbaan in gebruik is en dat is héél véél en héél váák. Onze grenzen zijn bereikt, onze grenzen zijn al jaren lang ruimschoots overschreden maar niemand luistert naar onze noodkreten... CODE ROOD=STOP!!!