Tijdelijke regeling groot baanonderhoud Schiphol 2023
Reactie
Naam
|
Anoniem
|
Plaats
|
Uithoorn
|
Datum
|
28 november 2022
|
Vraag1
Hebt u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op de regeling en de bijbehorende toelichting. Met name is het ministerie geïnteresseerd in de vraag of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen in het voorstel met de daarbij behorende toelichting voldoende duidelijk zijn onderbouwd.
U bedoeld of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen voldoende duidelijk zijn onderbouwd? Nee, dat zijn ze niet. Al in geen jaren. Schiphol heeft nog steeds geen natuurvergunning en volgens uw eigen zeggen probeert u al jaren "Schiphol te legaliseren". Nog steeds niet gelukt. En dat gaat ook niet lukken met de huidige wet- en regelgeving, die Schiphol al jaren overtreedt. Dit is in ieder geval geen manier om "Schiphol te legaliseren", als dat de bedoeling is. U stelt de verkeerde vragen en u weet dat. Waarschijnlijk hebben de Schiphol lobbyisten deze consultatie en deze vraagstelling zo voor u in elkaar gezet. U ligt aan de leiband en u laat Nederland bloeden. En Waarom? Voor mij een groot raadsel. Ik maak bij deze bezwaar tegen uw voorstel omdat Schiphol onrechtmatig handelt. U kunt geen legitimiteit toekennen aan een voorstel voor het functioneren van een bedrijf als dat bedrijf in beginsel niet eens de juiste vergunningen bezit om te mogen functioneren. Volslagen belachelijke twilight-zone dit.
Bijlage