Tijdelijke regeling groot baanonderhoud Schiphol 2023
Reactie
Naam
|
Anoniem
|
Plaats
|
Moordrecht
|
Datum
|
10 november 2022
|
Vraag1
Hebt u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op de regeling en de bijbehorende toelichting. Met name is het ministerie geïnteresseerd in de vraag of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen in het voorstel met de daarbij behorende toelichting voldoende duidelijk zijn onderbouwd.
Als u denkt dat het voor een burger van dit land doenlijk is om wijs te worden uit de janboel aan slecht geformuleerde zinnen, gelardeerd met onnavolgbare verwijzingen naar regelgeving enz. , dan zou u kunnen denken dat met deze -- overigens nog onvoldragen -- versie van het document een voldoende onderbouwing is gegeven. Formeel juridisch zal het vast allemaal wel doordacht zijn, maar toegankelijkheid voor de lezer is iets heel anders.
Daarbij komt -- en daar wees ik al op -- dat het stuk nog verre van compleet is. Hoe u er dan bij komt om het in deze fase van onvoldragenheid voor inspraak vrij te geven, is mij een raadsel. Of het moet zijn dat -- zoals gebruikelijk in de sector van de vliegindustrie -- zaken worden weggemoffeld en achtergehouden, met als doel om een groen vinkje te halen op een vooraf ingeslagen weg. Als dat uw manier is om met burgers in dit land om te gaan en uw wanbeleid door de duwen, dan is dat uw verantwoordelijkheid en bent u uiteindelijk aansprakelijk voor de kwalijke gevolgen van uw beslissing.
Bijlage