Tijdelijke regeling groot baanonderhoud Schiphol 2023
Reactie
Naam
|
Anoniem
|
Plaats
|
Sassenheim
|
Datum
|
6 november 2022
|
Vraag1
Hebt u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op de regeling en de bijbehorende toelichting. Met name is het ministerie geïnteresseerd in de vraag of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen in het voorstel met de daarbij behorende toelichting voldoende duidelijk zijn onderbouwd.
Schiphol veroorzaakt in Teylingen veel te veel geluids overlast , slaap verstoring en luchtvervuiling boven Teylingen door de preferente start en landingsbanen onevenredig hoog.
Het ophalen van passagiers in andere eu door de klm om de daarna intercontinentaal te kunnen transporteren is voor een luchthaven in een zo dichtbevolkt gebied niet meer houdbaar. De financiële toegevoegde waarde van deze passagiers in nihil en zorgen juist voor extra overlast. Schiphol moet zsm krimpen om oa Teylingen leefbaar te houden