Tijdelijke regeling groot baanonderhoud Schiphol 2023
Reactie
Naam
|
P E R van Heijst
|
Plaats
|
Huizen
|
Datum
|
23 november 2022
|
Vraag1
Hebt u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op de regeling en de bijbehorende toelichting. Met name is het ministerie geïnteresseerd in de vraag of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen in het voorstel met de daarbij behorende toelichting voldoende duidelijk zijn onderbouwd.
Dit onderhoud moet uiteraard doorgaan. Schiphol is zeer belangrijk voor de internationale infrastructuur waarmee Nederland met de rest van de wereld verbonden is en waardoor ons vestigingsklimaat zo gunstig is.
De verzorgingsstaat kost jaarlijks 200 miljard en niemand vraagt zich nog af hoe dat eerst verdiend moet worden.
Geluidsoverlast is niet hetzelfde als geluidsbelasting en volstrekt subjectief. Klachten hierover moeten met een flinke korrel zout genomen worden en zijn volstrekt ondergeschikt aan het Nederlandse verdienmodel. Dit geldt ook voor de juridische rompslomp over stikstof.
Dit onderhoud is van het grootste belang en dient dan ook gewoon door te gaan.