Tijdelijke regeling groot baanonderhoud Schiphol 2023
Reactie
Naam
|
K Daver
|
Plaats
|
Heemskerk
|
Datum
|
6 november 2022
|
Vraag1
Hebt u vragen of opmerkingen? U kunt via deze website reageren op de regeling en de bijbehorende toelichting. Met name is het ministerie geïnteresseerd in de vraag of de vrijstellingen en de baanpreferentietabellen in het voorstel met de daarbij behorende toelichting voldoende duidelijk zijn onderbouwd.
Volstrekte onzin.
U tart regel op regel. Het wordt de hoogste tijd dat we de boel eens gaan omdraaien:
Ja, u mag luchtvaart faciliteren.
Iedere vlucht die aankomt of vertrekt wordt vergoed middels de luchthaven voor de schade die die vlucht aanricht.
Geen geknoei met rekentrucjes maar gewoon geluid en overige uitstoot meten.
IEDERE VLUCHT.
En die kosten moeten gezien de gevolgen van die schade hoog worden. Laat de omwonenden bepalen hoe hoog en of die compensatie om 14:00 hetzelfde moet zijn als om 23:00 uur.
U dient te beseffen dat u ongevraagd bewoners hun veilige have penetreert, hun gezondheid schaadt en het milieu belast.
Het is geen kwestie van mogen, u doet dat gewoon, illegaal nota bene.
Dus vragen of het nog een tandje harder mag is werkelijk om te kotsen, schandalig en wekt de indruk dat we in een corporatocratie leven.
Dat is extra schandalig als een mens beseft dat luchtvaart vrijwel geheel afhankelijk en in handen van de overheid is.
Kortom, ga u de ogen uit de kop schamen en ga pas weer vliegen als u de kosten kunt financieren.