Programmabeslissing treinbeveiligingssysteem ERTMS Railmap 4
In 2014 is gekozen het huidige treinbeveiligingssysteem automatische treinbeïnvloeding (ATB) te vervangen door het European Rail Traffic Management System (ERTMS). Dit is een digitaal, robuust en toekomstvast beveiligingssysteem dat hoogfrequent spoor kan faciliteren en treinverkeer tussen landen bevordert. Het ministerie bereidt de programmabeslissing ERTMS voor, welke de overgang van de planuitwerkingsfase naar de realisatiefase markeert. De programmabeslissing is beschreven in de Railmap 4.
Reacties op de consultatie
In totaal zijn 11 reacties op deze consultatie openbaar.
-
Strukton Rail Nederland BV (Drs B.J. van Schijndel)
Utrecht | 31 december 2018 (15:43)
-
Port of Amsterdam (drs. RJH Smit)
Amsterdam | 31 december 2018 (14:48)
-
Spoorgloren (Dr JH Hoogenraad)
Houten | 31 december 2018 (14:38)
-
Vereniging Historisch Railvervoer Nederland (Mr A.E.C. Pothuizen)
Soest | 31 december 2018 (10:48)
-
Consumentenorganisaties Locov (drs. A. Frerichs)
Den Haag | 30 december 2018 (18:39)
-
Shunter (Ing J Toes)
Rotterdam | 30 december 2018 (13:35)
-
RailGood (drs HWE Vroon)
Maarn | 28 december 2018 (22:08)
-
North Sea Port (Ir D Engelhardt)
Terneuzen | 28 december 2018 (12:45)
-
DB Cargo Nederland NV (M B Graafland)
Utrecht | 21 december 2018 (13:10)
-
SABIC / Chemelot (H.J. Bril)
Sittard-Geleen | 21 december 2018 (10:00)