Subsidieregeling stimuleren virtuele internationale samenwerkingsprojecten hoger onderwijs
Reactie
Naam
|
Hanze UAS (MLI Henricus Willemsen)
|
Plaats
|
Groningen
|
Datum
|
12 maart 2021
|
Vraag1
Biedt de subsidieregeling voldoende flexibiliteit om het subsidiebedrag naar benodigde inzet te kunnen benutten?
De kaders zijn ruim genoeg en voordeel is dat het kan worden ingezet voor kleinere projecten op dit vlak.
Vraag2
Sluit de subsidieregeling goed aan bij de behoefte in het veld om een virtueel internationaal samenwerkingsproject te ontwerpen of te herzien?
Het sluit qua timing perfect aan, zeker nu we in een periode zitten waarin we best practises uit Covid-periode wille borgen in bestaande organisatie.
Ik zou studenten wel een rol geven in de aanvraag: dus een gecombineerde aanvraag van docent en student aanmoedigen. Bu worden studenten vaak achteraf geconsulteerd; zou mooier zijn indien dit aan de voorkant gebeurd.