Concept AMvB Verkeerverdelingsregel tussen Amsterdam Airport Schiphol (AAS) en Lelystad Airport (LA)
De komende jaren zal de vraag naar luchtvervoer verder toenemen en het maximum aantal toegestane vliegtuigbewegingen op AAS worden bereikt. Juist vanwege het belang van (inter)continentale verbindingen op AAS voor de Nederlandse economie, moet de schaarse capaciteit op AAS worden benut door intercontinentaal verkeer en feeder verkeer. Met een verkeersverdelingsregel tussen AAS en LA kan hieraan invulling gegeven worden (selectiviteitbeleid).
Reacties op de consultatie
In totaal zijn 16 reacties op deze consultatie openbaar.
-
Vueling (Mrs. M.A. Ramis Bernad)
Barcelona | 07 december 2017 (10:38)
-
Lufthansa (drs Yanki Pürsün)
Keulen | 07 december 2017 (10:14)
-
ANVR (drs. W.W. Schut)
Baarn | 06 december 2017 (20:07)
-
stichting Red de Veluwe (H.N. s'Jacob)
apeldoorn | 06 december 2017 (19:33)
-
Adviescollege Toetsing Regeldruk (ATR) (M.A. van Hees)
Den Haag | 06 december 2017 (17:28)
-
Corendon Dutch Airlines B.V. (M.P. Boogerd)
Lijnden | 06 december 2017 (17:23)
-
Head of Business Aviation Development Margherita Chiaramonte
Naples International Airport | 06 december 2017 (16:20)
-
Belfast International Airport Limited (Mr S Hoey)
Belfast, Northern Ireland | 05 december 2017 (18:52)
-
Belfast International Airport Ltd (Mr S Hoey)
Belfast, Northern Ireland | 05 december 2017 (18:48)
-
nvt (Heer AWW (Bertus) de Vries)
Apeldoorn | 02 december 2017 (20:14)